Total Pageviews

Wednesday, December 31, 2014

Happy New Year 2015

Hye Fella,

Good bye 2014..Welcome 2015!!!

YEAH!!! this is the end of 2014 dan malam ne countdown to 2015... Kegembiraan macam ne bolehlah kita kongsikan bersama family,sedara-mara &  kawan2 * bagi yang jauh dari family* yelah IBA faham jugak, kalau2 setuden ne slalu xsempat balik umah or mana nak standby upcoming exam/semester yang xlama lagi..
Cuma gambar hiasan
TAPI... dalam kegembiraan kita tu janganlah kita lupakan dengan mangsa2 banjir yang melanda di Pantai Timur, IBA paham juga wei sebab kat kampung IBA tu lah dulu paling senang kena banjir ya.. setiap tahun dah bole jadi projek setiap hujung tahun bersihkan umah sebab banjir tapi yang di Pantai Timur ne rasanya inilah yang paling dasyat.. apa-apa pun kita doakan saja semoga segalanya beransur baik, dan mesti ada hikmah disebalik kejadian.

Cuma gambar hiasan
DAN.. kita bukan saja dikejutkan dengan banjir akhir tahun, tapi kita juga dikejutkan dengan hilangnya Pesawat QZ8501 yang berlepas dari Indonesia ke Singapura.. Naseb baik dijumpai tapi malangnya dalam keadaan yang menyayat hati..kita doakan saja dan sedekahkan Al Fatihah ya...semoga mereka semua ditempatkan bersama orang2 yang beriman..

Ok, IBA xnak cakap banyak sebabnya IBA kejap lagi nak balik dari keja dan zoom trus nak balik kampung, insyAllah doakan semoga selamat sampai. aminnn....

HAPPY NEW YEAR UOLSSS


No comments:

Post a Comment